Obchodne podmienky
spoločnosti Inovio s. r. o., so sídlom Kadnárova 10163/103, 831 06 Bratislava – mestská časť Rača, IČO: 48 043 044, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 102544/B
- ÚVODNÉ USTANOVENIE
- „Poskytovateľ“ je spoločnosť Inovio s. r. o., so sídlom Kadnárova 10163/103, 831 06 Bratislava – mestská časť Rača, IČO: 48 043 044, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 102544/B.
- „Objednávateľ“ je fyzická osoba, fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá si u Poskytovateľa vyplnením a zaslaním objednávkového formulára objednala poskytnutie služieb a zaviazala sa Poskytovateľovi uhradiť odmenu podľa podmienok uvedených v týchto VOP.
- „Strany“ znamená Poskytovateľ a Objednávateľ spoločne a „Strana“ znamená ktorákoľvek zo Strán, t. j. Poskytovateľ alebo Objednávateľ osobitne.
- „Služby“ znamenajú akékoľvek služby poskytované Poskytovateľom Objednávateľovi na základe vyplnenia a zaslania objednávkového formulára, najmä vyhotovenie a zverejnenie inzercie zameranej na predaj nehnuteľností na realitných portáloch v závislosti od vybraného balíka Poskytovateľom ponúkaných služieb podľa podmienok uvedených v týchto VOP.
- „Balík“ alebo „Balíky“ znamená rozsah Služieb, ktoré Poskytovateľ ponúka a zverejňuje na Webovej stránke a Objednávateľ prostredníctvom vyplnenia a zaslania objednávkového formulára objednáva, a to:
- Balík 3D Matterport by – zahŕňajúci 3D sken nehnuteľností 1 – 5 izbového bytu,
- Balík 3D Matterport Dom – zahŕňajúci 3D sken nehnuteľností – Rodinný dom 1 – 3 podlažný
- Balík 3D pôdorys, zahŕňajúci 3D pôdorys bytu, alebo domu – vždy 1x podlažie
- Balík 2D pôdorys, zahŕňajúci 2D pôdorys bytu, alebo domu – vždy 1x podlažie
- 3D vizualizácia exteriéru zahŕňa kompletne vymodelovaný model domu, alebo budovy
- 3D vizualizácia interiéru zahŕňa kompletne vymodelovaný interiér bytu, alebo domu
- „Webová stránka“ znamená webová stránka Poskytovateľa: www.matterportsk.sk.
- „Cenník“ znamená zoznam cien za jednotlivé Balíky Služieb, ktoré Poskytovateľ ponúka a ktorého platné znenie zverejňuje na Webovej stránke. Poskytovateľ nie je platcom DPH. Cenník je uvedený na Webovej stránke Prevádzkovateľa v časti „Cenník“.
- Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy medzi Poskytovateľom a Objednávateľom uzatvorenej na základe vyplnenia a odoslania objednávkového formulára zo strany Objednávateľa a vzťahujú sa a upravujú zmluvné vzťahy, ktoré medzi Poskytovateľom a Objednávateľom vzniknú.
- Orgánom dozoru je Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, so sídlom Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, Odbor výkonu dozoru, tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04.
- Objednávateľ vyplnením objednávkového formulára zverejneného na Webovej stránke realizuje akceptáciu týchto VOP; aktuálne znenie VOP je verejne dostupné na Webovej stránke Poskytovateľa.
- PREDMET ZMLUVY O POSKYTOVANÍ SLUŽIEB
- Predmetom Zmluvy o poskytovaní Služieb (ďalej len „Zmluva“) je záväzok Poskytovateľa poskytnúť Objednávateľovi objednané Služby, a záväzok Objednávateľa zaplatiť Poskytovateľovi odmenu za poskytnutie predmetných Služieb podľa platného Cenníka a článku IV. týchto VOP, a to v rozsahu a za podmienok uvedených v týchto VOP.
- Objednávateľ vyplnením a zaslaním objednávkového formulára obdrží do 24 hodín od Poskytovateľa e-mail s potvrdením prijatia objednávky a e-mail so zálohovou faktúrou a voľnými termínmi, presný termín sa potvrdzuje po telefonickej dohode, pričom:
- zaslaním objednávkového formulára Objednávateľ súhlasí s cenou za Služby zverejnenou v Cenníku, ktoré Poskytovateľ Objednávateľovi poskytne,
- zaslaním objednávkového formulára Objednávateľ súhlasí s elektronickou formou komunikácie s Poskytovateľom prostredníctvom Webovej stránky a e-mailovou komunikáciou,
- zaslaním objednávkového formulára Objednávateľ berie na vedomie, že je Poskytovateľ oprávnený si telefonicky overiť totožnosť Objednávateľa a
- potvrdením objednávky vzniká medzi Poskytovateľom a Objednávateľom zmluvný vzťah, ktorý je možno meniť alebo rušiť len na základe vzájomnej dohody medzi Poskytovateľom a Objednávateľom.
- PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA A OBJEDNÁVATEĽA
- Poskytovateľ je povinný poskytnúť Služby Objednávateľovi v dojednanom rozsahu, riadne a včas a za podmienok podľa týchto VOP.
- Objednávateľ je povinný zaplatiť Poskytovateľovi odmenu podľa platného Cenníka a článku IV. týchto VOP.
- Objednávateľ je povinný bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi všetky zmeny svojich identifikačných údajov, ktoré sú potrebné na poskytnutie Služieb v zmysle bodu 3.1 týchto VOP.
- Objednávateľ je povinný poskytnúť Poskytovateľovi všetku potrebnú súčinnosť, ktorá je potrebná na poskytnutie Služieb v zmysle bodu 3.1 týchto VOP.
- Objednávateľ sa zaväzuje kontrolovať svoju e-mailovú schránku vrátane priečinkov a prípadných podpriečinkov za účelom zabezpečenia riadneho doručovania elektronickej pošty.
- Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie na údržbu Webovej stránky tak, aby bola zabezpečená jej plná a čo najväčšia prevádzkyschopnosť. Príležitostne však môže dochádzať k výpadkom z dôvodov údržby a/alebo prepracovania obsahu a/alebo technických problémov. Prevádzkovateľ nie je povinný zabezpečovať nepretržitú dostupnosť Webovej stránky.
- Strany sa dohodli, že Webová stránka a jej funkčnosť môžu byť na základe rozhodnutia Prevádzkovateľa kedykoľvek zmenené, pozastavené alebo úplne ukončené, a to predovšetkým, nie však výlučne z dôvodu rozporu obsahu Webovej stránky s platnými právnymi predpismi a dobrými mravmi.
- ODMENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
- Objednávateľ sa odoslaním objednávkového formulára zaväzuje, že uhradí Poskytovateľovi odmenu za Služby, ktoré mu Poskytovateľ poskytne vo výške zodpovedajúcej cene objednaného Balíka podľa platného Cenníka („Odmena“).
- Objednávateľ berie na vedomie, že Odmena za Služby je platná a konečná tak, ako sa uvádza v platnom Cenníku na Webovej stránke.
- Odmena je splatná odoslaním objednávkového formulára. Odmena bude zo strany Objednávateľa uhradená prostredníctvom prevodného príkazu podľa informácii zo zálohovej faktúry(číslo účtu a variabilný symbol).
- Po zaplatení Odmeny podľa bodu 4.3 VOP sa po poskytnutí Služieb Poskytovateľom Poskytovateľ zaväzuje Objednávateľovi zaslať faktúru na e-mailovú adresu Objednávateľa, ktorú uvedie v objednávkovom formulári zverejnenom na Webovej stránke Poskytovateľa.
- V prípade nezaplatenia Odmeny za poskytnutie Služieb podľa bodu 4.3, týchto VOP Poskytovateľ nepristúpi k poskytnutiu Služieb.
- Objednávateľ berie na vedomie, že akékoľvek ďalšie Služby požadované Objednávateľom od Poskytovateľa a prípadné dodatočné zmeny a úpravy poskytnutých Služieb bude realizovať Poskytovateľ iba na základe vzájomnej dohody medzi Poskytovateľom a Objednávateľom.
- DODACIA LEHOTA A DODACIE PODMIENKY
- Po uhradení Odmeny zo strany Objednávateľa Poskytovateľ poskytne Objednávateľovi Služby v lehote a za podmienok uvedených v týchto VOP.
- Objednávateľ súhlasí, že Poskytovateľ dodá Služby Objednávateľovi do 3 pracovných dná od zaplatenia zálohovej faktúry, alebo faktúry.
- REKLAMÁCIA A UKONČENIE ZMLUVY
- Objednávateľ je oprávnený podať reklamáciu, ak:
- existuje dôvodné podozrenie a/alebo sa domnieva, že Poskytovateľ nevystavil faktúru za poskytnuté Služby v súlade s platným Cenníkom jednotlivých Balíkov zverejnených na Webovej stránke a/alebo
- namieta kvalitu poskytnutých Služieb.
- Právo Objednávateľa uplatniť reklamáciu podľa bodu 6.1 týchto VOP môže Objednávateľ najneskôr do tridsiatich (30) dní odo dňa, kedy nastala skutočnosť zakladajúca dôvod uplatnenia reklamácie, inak mu toto právo zaniká.
- Reklamáciu podľa bodu 6.1 týchto VOP musí Objednávateľ uplatniť v elektronickej forme prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
- Objednávateľ je pri uplatnení reklamácie povinný uviesť:
- svoje identifikačné údaje (najmä meno, priezvisko/obchodné meno, adresu/sídlo, dátum narodenia/IČO);
- jasné a zrozumiteľné zdôvodnenie, ktorým Objednávateľ opíše predmet reklamácie a zároveň
- v prípade reklamácie podľa bodu 6.1.1 týchto VOP aj fakturačné údaje, ktorých sa reklamácia týka.
- Podanie reklamácie podľa bodu 6.1.1 týchto VOP nemá odkladný účinok na úhradu Odmeny.
- V prípade, ak bude reklamácia uznaná ako opodstatnená, Poskytovateľ uhradí Objednávateľom zaplatenú Odmenu najneskôr do tridsiatich (30) dní odo dňa uznania reklamácie; uvedené sa neuplatní, ak sa Poskytovateľ dohodne s Objednávateľom iný spôsob odškodnenia.
- V prípade, ak nebude reklamácia uznaná a Poskytovateľovi vznikli náklady spojené s prešetrovaním reklamácie, Poskytovateľ je oprávnený požadovať náhradu vynaložených nákladov od Objednávateľa.
- Poskytovateľ je oprávnený s okamžitou účinnosťou odstúpiť od Zmluvy v prípade, ak sa Objednávateľ dostane do omeškania s plnením svojich povinností, najmä s úhradou Odmeny za poskytnuté Služby.
- Odstúpenie od Zmluvy je účinné dňom jeho doručenia druhej Strane. Pre účely týchto VOP sa za deň doručenia považuje deň, kedy bolo odstúpenie od Zmluvy jednej Strany doručené na e-mailovú adresu druhej Strany uvedenú v objednávke, alebo na inú, včas oznámenú e-mailovú adresu.
- Zmluva zaniká aj na základe vzájomnej dohody Poskytovateľa a Objednávateľa.
- Ukončenie Zmluvy nemá vplyv na existenciu povinnosti Objednávateľa uhradiť Poskytovateľovi všetky výdavky, ktoré Poskytovateľovi v súvislosti s ukončením Zmluvy vznikli.
- Objednávateľ je oprávnený podať reklamáciu, ak:
- ODKAZY NA INÉ WEBOVÉ STRÁNKY
- V záujme rozšírenia poskytovaných Služieb môže dôjsť na Webovej stránke k uvedeniu odkazov na webové stránky tretích osôb. Prevádzkovateľ Webovej stránky nezodpovedá za obsah takýchto webových stránok tretích osôb, a to ani čiastočne.
- DORUČOVANIE
- Objednávateľ berie na vedomie, že všetky dokumenty súvisiace s poskytnutím Služieb Poskytovateľa („Písomnosti“) budú Strany doručovať na e-mailovú adresu druhej Strany.
- Písomnosť sa považuje za doručenú prijatím potvrdenia druhej Strany o doručení Písomnosti, najneskôr 24 hodín po odoslaní Písomnosti.
- Ak dôjde ku zmene e-mailovej adresy ktorejkoľvek zo Strán, dotknutá Strana je povinná takúto zmenu bezodkladne oznámiť druhej Strane, inak je možné doručovať dotknutej Strane na pôvodnú adresu s účinkami doručenia podľa tohto článku VOP.
- PRÁVA DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA
- Pokiaľ nie je výslovne uvedené inak, autorské práva a iné práva duševného vlastníctva k celkovému obsahu Webovej stránky sú vo vlastníctve Prevádzkovateľa, prípadne osôb, ktoré k ich použitiu udelili Prevádzkovateľovi výslovný súhlas.
- Z Webovej stránky nie je dovolené sťahovať alebo inak kopírovať akýkoľvek obsah, pokiaľ nie je určený pre osobné použitie Objednávateľa a/alebo iných osôb prehliadajúcich obsah Webovej stránky.
- Je výslovne zakázané upravovať a/alebo dešifrovať a/alebo inak manipulovať so softvérom, zdrojovým kódom Webovej stránky a/alebo inými informáciami, nachádzajúcimi sa na Webovej stránke. Automatizovaný zber informácií z Webovej stránky je prísne zakázaný.
- OSOBNÉ ÚDAJE A COOKIES
- Všetky osobné údaje budú spracúvané Prevádzkovateľom v súlade s platnými právnymi predpismi na úseku ochrany osobných údajov.
- Podmienky spracúvania osobných údajov sú upravené v osobitnej dokumentácii Prevádzkovateľa pod názvom: „Ochrana osobných údajov“.
- Podmienky používania súborov cookies sú upravené v osobitnej dokumentácii Prevádzkovateľa pod názvom: „Zásady používania cookies“.
- ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.05.2020.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto VOP bez predchádzajúceho upozornenia Objednávateľa.
- Poskytnutie Služieb sa spravuje podľa toho znenia VOP, ktoré bolo platné v čase vyplnenia a zaslania objednávkového formulára Objednávateľom.
- Vzťahy neupravené v týchto VOP sa riadia podľa príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a to najmä, no nie výlučne podľa zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
- Ak sa niektoré ustanovenie VOP stane neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, ostatné ustanovenia VOP zostávajú týmto nedotknuté a platné a účinné v celom rozsahu. Neplatné, neúčinné a nevykonateľné ustanovenie týchto VOP sa nahradí takým platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktorého obsah bude v čo najväčšej miere zodpovedať účelu a zmyslu napadnutého ustanovenia.
- Poskytovateľ a Objednávateľ sa vzájomne dohodli, že všetky prípadné spory budú prednostne riešiť vzájomnými rokovaniami a dohodou. Ak Poskytovateľ a Objednávateľ nevyriešia vzájomný spor vzájomnými rokovaniami a dohodou, spor bude riešený pred príslušnými súdmi Slovenskej republiky.